tirsdag 12. mai 2009

Maibarna

Jeg tenkte at jeg kunne begynne å skrive de som hadde bursdag hver mnd.(som jeg kjenner da) Denne månden er det min gode venn, Karianne og min superkule søster, Gunhild.

Karianne Berg
Den 2.mai blei Karianne 18år.
Karianne en god venn jeg ble kjent med i 1.klasse på Tomb. Ho er utrolig søt og morsom. :) Jeg er glad i deg.

Gunhild Sannes Larsen
Den 23.mai blir Gunhild 21år. Ho er min nest elsdte søster. Ho har utrolig kul, snill og sporty. :P Jeg er glad i deg, Gunhild!
GRATULERER MED DAGENE DERES!

6 kommentarer:

  1. Så tok du DET bildet av Gunhild? Du trenger jo ikke henge ut meg fordi om Gunhild har bursdag. Haha.

    SvarSlett
  2. haha. Jeg har ikke så mange bilder på datan her, så jeg tok en fra en blogg:P

    SvarSlett
  3. Hihi, så pene søstre jeg har!

    SvarSlett
  4. Haha! Hanna jeg så værre ut på det bildet enn deg! Sporty?! HAHA!
    Takk Susanne, du er skjønn^^

    gunhild

    SvarSlett
  5. hehe. det er du også :) tilogmed på bildet. hehe

    SvarSlett