mandag 19. januar 2009

Helga.

Denna helga var fin!!!

Helga starta med at Anne-Lisbeth kom med en kanin til meg. Det var bursdagsgava mi fra ho. en svart dvergveder(ligner mere på en alaska da =/) som hette Angel. Den er 3 år gammel den 25.februar. har tenkt litt på kallenavn til den, har dere noe forslag?

Men tilbake til helga. Vi gjorde ikke så mye på fredagen, bortsett fra og løpe rundt på internate og fikk Anne-Lisbeth "oppdatart" på hvem som gikk der. Så spilte vi på trommer og keyboeard.

På lørdagen:
Først våkna vi til middag kl.halv 1, og spiste grøt. Så skulle Elina og Karianne dra i forveien til Fredrikstad, for de skulle shoppe masse. Jeg, Anne-Lisbeth og Tommy skulle dra noen timer seinere. Jeg og A-L spilte bort tiden på trommer, jeg lærte meg en ny takt =D. jippi.

Da klokka begynte og nærme seg 4 dro vi etter Elina og Karianne, og var framme rundt 5.
Vi skulle se på Max Manus rundt halv 9, så vi hadde mye tid og slå i hjel. Vi dro først og bestilte billetter så gikk vi vidre til peppes. Der spiste vi MASSE!!! Elina og Karianne bestilte taco chips, mens jeg og Tommy og A-L spiste en stor og en Liten Pizza med skinke og peperoni. Etter det insisterte Tommy på og spandere desert på alle sammen. Jeg spiste Oreo Chocolate Cake, den var sjukt god.


Vi begynte og føle oss stappa og bestemte oss for og rusle mot kinoen.
"Max Manus" var SJUUUUUUUUUKT BRA! anbefales. Jeg har ikke tenkt til og prøve p si hva den handler om, for det får jeg ikke til. HAHA xD.



På søndagen var det først trist for at Anne-Lisbeth dro, men vi blei trøsta av at vi hadde fått snø! Vi lekte masse i snøen og lagde snømann. Masse snøballkrig er morro! xD

Det var den helga! Fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar