lørdag 10. januar 2009

Trist

For 2år siden fant jeg tre kattunger i loven. Moren hadde mest sannsyndelig forlatt dem. Jeg venta på at kansje mora kom tilbake, men det gjorde ho aldri. Da jeg gikk for og "redde"dem, men da jeg kom dit var det bare 2 katter igjen.
Vi har delvis slutta med griser da, så derfor tok jeg dem med inn dit.
Hver andre time hver dag gikk jeg for og mate dem med tåteflaske, for de var bare rundt 2 uker. På grunn av at jeg stelte og mata dem som en kattemor ble jeg UTROLIG glad i dem.
I sommeren 2008 fant pappa den ene katten, Oliver, ganske dårlig. Jeg skjønte ikke va som var galt. Den blødde masse neseblod og var fjærn. Jeg tok Han med inn og la han på et teppe i senga mi. På morgen var han helt stein død.=(
Grunnen for at jeg nevner detta nå, et halvt år etter, er fordi at i dag morges døde den andre katten min, Nekoline. Mamma sa at ho trodde den hadde blitt kjørt over av mjølkebilen(stygge mjølkebilen). Jeg løpte ned til loven og så ho helt most. Jeg tror det var øyet jeg så ligge nede ved nesa =(.
Både Nekoline og Oliver var vesdens mest kosete katter. De ville alltid kose oppi fjeset. =) Som ikke alle likte da.hehe.
Så i dag er jeg ikke glad, jeg er sørger. ='(



3 kommentarer: