fredag 6. november 2009

Måndens bursdagsbarn! ++

Jeg vet at jeg ikke har vært noe flink til å være en såkalt "aktiv blogger" og heller ikke vært noe flink til å holde måndens bursdagsbarn-ordninga i gang, men nå får jeg vell skrive om et bursdagsbarn igjen:)

Den heldige som har bursdag er......................:ELINA!
Ho ble 18år 7.november. På bilde ser du ho, karianne og meg i hybelen vår etter at vi hadde vært på 1939-middag. Gratulerer med dagen Elina og takk for at du er vennen min :)

Noen flere bilder fra etter middagen:








3 kommentarer:

  1. Har jeg eid at av de grønne skjørta? De så så kjente ut? Skriv mer, hilsen aktiv leser :D

    SvarSlett
  2. Og nå er det desember, og vi venter spent på DENNE månedens bursdagsbarn!!
    Hilsen en annen aktiv leser

    SvarSlett
  3. hehe. morro at jeg har aktive lesere :P sorry at jeg ikke er så flink til å skrive så mye:P

    SvarSlett