onsdag 6. januar 2010

Måndens bursdagsbarn(for desember)



Detta blir et veldig kort innlegg, for som noen legger merke til så er det ikke desember lenger. Så bare i et blaff skal jeg si alle som har hatt bursdag i desember.

07.12:

Det er da jeg som hadde bursdag da. Jeg blei 18år. Jeg har egentlig ikkemerka så mye forskjell. Har ikke billappen, er ikke no partyjente så hatr ikke kjøpt noe alkohol. Og røyker heller ikke, så har ikke kjøpt røyk :P Men jeg er da 18år like vell. Det jeg har merka er at jeg slipper å ha underskrift på skolebeskeder og jeg føler meg mye stressa på alt som har med ansvar og gjøre som f.eks. regninger, troa mi, livet mitt, gården, familien min, vennene mine, skolen. Jeg skjønner ikke det. Alt det har egentlig ikke noe med at alderen min har skifta fra 17 til 18. Jeg vill ikke være atten. Jeg vil ikke ha noen alder. Jeg vill ikke føle at folk på min alder pleier å gjøre det. At når jeg er 18år skal jeg gjøre det, og når jeg jeg 19 da kan jeg ikke det og 20 og 21. Detta blei ikke så kort om meg det:P hehe så kutter'n her jeg.
19.12

Detta er Maria, min eldste søster.
Ho er utrolig søt og ho er en som det er veldig lett glad i. Bare se på bilde. jeg må bare smile med en gang jeg ser det. Du er et godt forbilde for meg, og jeg er super glad i deg. Jeg gleder meg alltid til å se deg igjen Gratulerer med dagen som var, vakre storesøster. :)
Og gratulerer med dagen(21.12) til Ulla(min kusine som også ble 18år) Du er super(y)
Og gratulerer Jesus som hadde bursdag 24.12. Takk for at du lever i meg :)
Nå må jeg gjøre lekser ( buuh) så da må jeg si hade.
Skal prøve å ikke la det bli så lenge til neste gang jeg skriver. Ha det bra *vinke

2 kommentarer:

  1. blei vist ikke så kort detta. unnskyld.

    SvarSlett
  2. Så koselig! Er veldig glad i deg også, fine minsten!

    SvarSlett