søndag 10. januar 2010

Søvn

Søvn er en rar ting. Jeg ville finne ut mere om søvn så jeg gikk meg en tur på ikkepedia.org. der fant jeg et avsnitt jeg tror vi alle må tenke nøye gjennom.

Søvn kan være skadelig over lengre tid
Britiske forskere har over en tiårsperiode undersøkt 50.000 dødsfall og kommet til en skremmende konklusjon. Hele 99.95% av disse dødsfallene var personer som sov opptil flere timer pr. døgn. Den positive delen av denne analysen var at alle disse personene levde helt til de døde.


Så da er det bare en ting å gjøre. Vi må bare glemme helt å sove, så går alt mye bedre. takk :)

4 kommentarer:

  1. Ha-ha!Tror jeg vil sove litt likevel, jeg! Og så håper og tror jeg at jeg skal leve mye lenger enn til jeg dør...

    SvarSlett
  2. haha :P det er vell sånn :)

    SvarSlett
  3. susanne, jeg tror du hadde dødd mye fortere om du aldri sov.
    sov!
    :)
    (men den var fin)

    SvarSlett