lørdag 25. september 2010

Oppsumering

Mitt navn er Susanne, Susanne er mitt navn.

Jeg er 18, blir 19, år. 

Jeg gikk på en skole som het Tomb i 3år, det var med på å slite meg ut.

Jeg har bodd i Trøgstad i 15år før jeg begynte på Tomb. Det var også med på å slite meg ut.

Som dere kan se i tidligere inlegg kan dere se at jeg ikke hadde det så veldig bra. 

I sommer klikka huet mitt. Trodde nesten jeg kom til å ende på galehjem.

Det som hjalp meg var at jeg hele tiden hadde mennesker som brydde seg om meg og en Gud som elsker meg. 

Jeg lever.


23.august 2010 begynte jeg på øya vidregående skole. 

Jeg ville starte på et nytt sted med blanke ark.

Jeg trodde alt ville bli så mye bedre.

Alt ble bedre!

Jeg klarte å være glad lengere enn 1dag om gangen. 

Jeg slutta med å være fjærn.

Jeg likte folka og skolen. 

Ingen var avvisende. 

Mange var engasjerende.

Det var en fin bli kjent tur.

Torsdagen andre uka fikk jeg meg kjæreste :)

Han heter Are <3

Han er flott.

Jeg har det veldig bra på min skole. 

Jeg vil bli kjent med alle bedre.

Jeg vil ha med Gud på alt.

Jeg vil ikke føle at jeg bruker opp gladheten min. 

Takk til alle som får livet mitt til å føles som en gave. Altså venner, familie, kjæreste og Gud. 

Ha det bra så lenge. :)

(ps. mer bilder i neste innlegg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar